nyss...

Goddag läsare!
Nyss hemkommen från stan, en rätt chill dag! Ingen lärare på bilden och ingen vanlig idrott det var skönt. På bilden chillade jag & oveson rättså lugnt och sen när klockan var 12 så gick jag,oveson och denus till idrottsläraren och frågade ifall vi kunde gå ner o simma istället för idrott och han skulle bara snacka lite om betygen och jag har godkänt i idrott nu så det känns faktiskt bra! Det har väl aldrig hänt tänkte jag säga, haha. Efter snacket gick vi ner och simmade, det gick fint! Tog 15-20 minuter och simma 20 längder och då var det i mitt tempo. Ja och sen då? När vi hade simmat gick vi till Bk's och tog en fika, haha inte nyttigt och fick ju inte direkt ut något av detta pass! Men sånt är livet. Sen så åkte vi hem! Så nu sitter jag här och tar det lugnt, ska snart åka ner till stallet och slunga in en höbal till hästarna. Tråkigt att vädret är som det är, man blir inte direkt taggad att göra så mycket! Men jag ska försöka ta ut både nemo och lappen, lappen måste verkligen ridas och nemo måste ha en tur i NH för han är så hopplös så det är galet! Mattes omogna kille♥

I morgon väntas det julmat i skolan, men det slår ju inte maten som serveras hemma på jul! Finns ju inte en möjlighet.. Hinner ju nästan tröttna på julmaten, tycker det räcker att man äter det en gång faktiskt. Sen är det inge gott längre!

horses in focus
Elvira

De går inte att kommentera på dator..

2011-12-15 00:38:02 | Bloggare: http://toppeyttare.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback