RED EN SUPER DUPER HÄST

Dagen i fagersta var super bra idag, fick rida en riktig läromästare och det var verkligen grymt. Han hade gått i högsta klassen i dressyr och han var verkligen super duktig! Den blir till att fortsätta och rida i Fagersta, det kan jag lova. Hästen jag red hette Maxis, en valack 170 i mkh! En riktig  biff men ändå så himla smidig att arbeta med. Jag är helnöjd över dagen och ridläraren var ju också helt klockren!

Kommer lite bilder, men eftersom objektivet inte är anpassat för ett ridhus så blev dem inte så jätte bra endel bilder!


Jag hatar att jag blickade ner på några bilder och att brorsan lyckades
ta just då! :) men annars så kollade jag inte ner någonting. Hästen är snygg.


Hästen var helt underbar!

Dissa mitt ansikte. Pippi långstrump!




Objektivet passade inte riktigt in i ridhuset, men sen när det blir ett monster objektiv på våran 18 megapixlare så kommer vi kunna ta kanon bilder!
Vi får givetvis kanon bilder nu också, men bara på nära håll!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback