Skola - prov - borlänge - julklappar

Idag har jag varit i skolan gjort prov i lastbil, klarade ett prov till och på måndag ska jag sätta fas fordon också det känns skönt. Frågade även om mitt körkort och jag kommer att få det utskrivet direkt efter jag kört klart, när jag kommer tillbaka till skolan har jag körning första dagen och det innebär körkort för mig! Jag kommer aldrig mer behöva åka buss och det känns så jävla underbart för min del fyfan vad bra ! Slippa gå ute i det här kalla vädret och man kan sova till halv 8 när man börjar 8 det är härligt.

Efter skolan idag åkte jag & hjärtat till Borlänge och shoppade, blev ytterligare några julklappar till och jag hittade en super duper fin mobil på phone house som jag ska ha! Det var en LG, eller ja den jag alltid velat ha ser ju ut som phone bara att det är ett lg märke upp till och jag tycker att den här är mycket finare. Finns ju inte direkt mycket charm alls i en iphone med den runda knappen. Nä fyfan! + att menyn ser rättså lika ut och den här är inte lika "tegelsten" aktig och det gillas skarpt.

Den har större tum på skärmen och är bredare! Har fått positiva kommentarer också för designen

LG Optimus Black

LG:s nya skärmteknologi NOVA, med en ljusstyrka på 700 nits, får premiär i och med Optimus Black - en tunn, lätt och elegant Android-mobil.
LG Optimus Black är världens första mobiltelefon med LG:s nya skärmteknologi NOVA, som med en ljusstyrka på 700 nits är framtagen för att ge den ljusaste, klaraste och skarpaste skärmen på mobilmarknaden.
NOVA-teknologin gör också att skärmen på LG Optimus Black syns lika tydligt oavsett om den används inomhus eller utomhus i starkt solljus. Men den är inte bara mer ljusstark, utan också strömsnål. Tekniken reducerar strömförbrukningen med 50 procent vid vanlig användning inomhus, jämfört med en vanlig LCD-skärm. I jämförelse med en AMOLED-skärm så drar NOVA hälften så mycket ström för att visa en helt vit skärm, som är den vanligaste färgen på webbsidor.


All denna teknik är snyggt paketerad i en mobiltelefon som är både tunn och lätt. Optimus Black väger bara 109 gram och är från 9,2 mm ner till 6 mm på det tunnaste stället. Den originella formfaktorn gör den också skönare att hålla i handen.


I och med LG Optimus Black presenteras också världens första mobil med Wi-Fi Direct™, vilket möjliggör snabb och enkel dataöverföring mellan mobila enheter. LG Optimus Black lanseras med Android 2.2 och kommer att vara uppgraderbar till Android 2.3.

horses in focus
Elvira

Sv: brabra<3 ;)

2011-12-16 19:11:41 | Bloggare: http://toppryttare.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback