"tiden läker inga sår"

Idag när jag slog kättingen rakt över ansiktet/hakan/munnen så blev jag så himla sur så jag hade kunnat gått iväg och skrikit allt vad jag hade för mig själv! Men eftersom jag inte har det humöret så tog jag det lugnt och pratade med världens bästa i stallet i stället . Tur att jag har Nemo när jag verkligen behöver honom som mest även fast han kan vara en skitunge ibland! Hehe. Jag fick ett sår på min haka och blev blå! Det känns som att det passade ypperligt bra så här till jul & nyår. Eller inte! Nej, fyusch&blä! Det har helt enkelt inte varit min dag idag. Kaos,kaos,kaos!

I morgon laddar jag inför uppesittarkväll med bingolotten! Jag hoppas på en mycket bättre dag, känner att det behövs nu.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback