Vallen - blod - stallet - hemma

Hej.
Idag har det blivit lite uppdatering från min sida. Har varit på vallen hela dagen, från klockan var 10 till 17! Så nu är jag helt slut. Började jag spotta blod, fattade inte riktigt först vad det var så jag frågade jonas om jag blöder näsblod? Han bara nej? Men blöder jag i munnen då? Nej? Sen kom det blod som satan ur snoken så jag fick lov att gå in till svärmor och hämta papper i caféterian sen åkte vi ner till mamma och dem! Kollade på stockholmshorseshow (repris) jag blir fortfarande lika imponerad av Lorenzo och av John som hoppade 2:12 barbacka vilken man!! Hehe.
Fick även med mig kartongen hem från mamma med kamera instruktioner och skivor i. Får se om det går att flytta över bilderna då!? Det märks väl, annars blir jag galen. Men det får bli ett fall för morgon dagen, för idag orkar jag verkligen inte. Mitt huvud sprängs snart, har lite smått huvudvärk! Men jag får stå ut.

Men nu är jag hemma igen, har tagit det lugnt en stund. Ska snart gå och lägga mig. Börjar bli trött! Snark, snark.

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback