Varit i stallet

Jag har varit i stallet nu på eftermiddagskvisten. Hästarna får stå inne i natt igen eftersom det blåser & regnar så himla mycket. Då är det ju inte så kul! Jag tycker det är så himla mysigt att se när hästarna har rullat i spånet, ser ut som riktiga chokladbollar. Helst Sune, han är ju brun också! Så det ser verkligen ut som pärlsocker eller kokos på pälsen, sötfisen hehe!

Just nu gör jag inte heller så mycket, som sagt kom hem för en liten stund sen. Har inte hunnit blogga så mycket idag, men jag kommer ifatt nu igen. I morgon ska vi ju till Fagersta och rida, men jag funderar på vad man ska ha på fötterna? Vinterridstövlarna eller sommar? Har mina graninge och sen dem som jag köpte i höstas + att jag har ett par vinterridstövlar! Men jag vet inte? Man blir kanske väldigt varm efter detta pass? I dont know. Hm. Beslutsångest.

Hur skulle ni gjort?

horses in focus
lovisa

kan inte nån ta kort, skulle va kul att se när du rider en annan häst än Lappen? :)

2011-12-29 22:02:46 | Bloggare: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback