12 nov 2011 - dangerous

Hej,
haft en bra dag?
Jag sov till klockan var 9.30 sen käkade jag frukost och åkte ner till stallet. När jag kom ner till stallet blev det gofika och sen tog jag in nemo i stallet och in med lappen också. Lappen har lite ont i ryggen, tror att det är en sträckning. Så jag satt på honom fleecetäcke så fick han stå inne i några timmar och mysa! Det gillade han. Sen körde jag nh med honom och såg till så att han gick sänkt med halsen så han fick jobba med hela ryggen och han gjorde det! Sen tog jag in honom igen. La på honom ett värmepläd och sen fleecetäcket över det. Sen satt jag på honom ett värmetäcke för att han inte skulle bli iskall inatt med tanke på minusgraderna. Så han ska inte bli kall om lille ryggen nu. Ska göra samma sak i morgon med honom så han verkligen får röra på sig. Han har förmodligen bara sträckt sig i hagen.

När jag fixat lappen så tog jag ut Nemo och borstade honom och sen körde jag Nh med honom också! Gick strålande bra, han testar alltid gränserna men vet att det inte är någon idé att hålla på och driva! så han ger med sig ganska snabbt. I morgon blir det gjutning av sista delen i stallet, sen är det klarre. Skönt!! SKa ut med nemo i morgon igen och sen ladda inför ny skoldag på Måndag, känns som jag inte orkar. Brinner inte ett skit för det vanliga ämnena! Dem finns bara inte där. Bläääbläääbläää!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback