17 nov 2011 - häst är en underbar individ!

Hejsan.
Haft en bra dag?

Idag har det varit risk 1 för min del i skolan, jobbigt att sitta och lyssna så himla länge men det gick bra! Nu är den avklarad. Efter skolan åkte jag hem, gjorde mat till mig och älsklingen. Sen åkte jag ner till stallet, tog ut min fyrbente grabb och jobbade med honom i NH. Han var väl lite seg idag om man ska kommenter honom! Min fina kille. Alla har dåliga dagar, även hästen! Och det är sånt man får se upp för. Alla är inte på topp till att jobba varje dag!
Bror höll på med Lappen idag och han hade skött sig jätte bra, gick i fin form med repgrimma nu! Inte illa, han har alltid velat gått emot förut men nu så tar det sig. Gammelgubben på 23 år kan även han göra sitt bästa hehe. Efter stallet åkte jag hem, satte igång med städning igen. Det lönar sig aldrig att städa, man får ändå städa varje dag för att man har katter som luddr ner. Jätte jobbigt! Men iallafall, tog först reda på tvätt och sen la jag i mer tvätt i maskin i tvättstugan. Sen så tände jag massor med ljus, dammsög, diska och greja. Sen satt jag mig nyss till ro och skulle beställa hem lite grejer från jotex men det gick ju inte dåra! Tråkigt. Får kika i morgon! JAg som var så himla sugen på att klicka hem lite nya grejer. Men så kan det vara, turen är inte alltid på min sida.

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta tvätten och städa efter mig! Men det blev en liten uppdatering här idag iallafall, vilket jag inte trodde att jag skulle hinna med. Sen ska jag sova för hela slanten! Kommer att somna gott så som jag har städat och greja. Men det är skönt!
Vi hörs i morgon folket!
God natt, tjaaaao♥
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback