Frågor som inte är angående mig

Första hästen du red? Frej

Första hästen du hoppade med? Mimik

Första favorithästen? Nickan

Första tävlingen? Inte tävlat 

Första egna ponnyn? Snobben, när jag var 3,5 år 

Första egna stora hästen? Saba

Första hingsten du red? Pettson

Första stoet du red? Nickan

Första valacken du red? Frej

Värsta hästen du ridit? En fjording på ridskola, den var så otroligt seg. Gick som en mesdunk!

Värsta ritten? När jag galopperade med Lappen ute, han tog bettet och drog. Då blev jag lagom rädd! Usch. Nordsvensk gammal travare, stark som ett hus

Värsta avtrillningen/avkastningen? Flög av på en grusväg, hästen stack. Sen hittade jag han några hundra meter bort och då satt han fast i en snö vall haha!

Största hästen du suttit på? Maggan 180

Minsta hästen du ridit? Pettson, en minishettis!

Din favorit B ponny? Chriss Chross ( En welsh mountain ponny, min andra ponny)

Din favorit C ponny? Saba

Din favorit D ponny? Nemo De Fux, din dröm min verklighet. En enormt snygg häst som jag själv kommer att utveckla. ÄLSKADE HÄST 

Din favoritsadel? HENRI DE RIVEL

Ditt favorittäcke? GOLD MEDAL

Ditt favoritschabrak? GOLD MEDAL
Pullar- eller engelsk nosgrimma? Pullar

Benskydd eller benlindor? TRAMS, TRAMS TRAMS! INGET SÅNT SKIT PÅ HÄSTEN.

Skor eller barfota? BARFOTA, tänker på hästens bästa. Skor gör ingen nytta, hästen blir bara snubbligare.

Lång eller kort man? Lång man så klart. Kort man ser så fånigt ut på en häst! Det är inte snyggt.

Ljus eller mörk fux? Både & beroende på vad det är för häst.

Ljus eller mörk brun? Mörk

Svart eller vit? Svart

Bred eller smal bläs? Smal

Stjärn eller bläs? Bläs.

Med eller utan strumpor? Min underbara häst har strumpor och det är sjukt snyggt!

Syntet- eller lädersadel? Läder, det ska vara äckta

Hopp- eller dressyrsadel? Dressyrsadel är snyggast, typ pfiff amaretto och henri de rivel. Hoppsadlar är inte fina. Kan dock vara för att jag inte är intresserad av hoppning. 

Hoppning eller dressyr? Dressyr givetvis.


Dock vet jag inte varför jag svarade på dessa frågor? För det är ju inte direkt så att jag har intresse för just denna hoppning och dressyr. Jag är lite mer för AR.
horses in focus
Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Sv: Jag har varit hos en kompis hela kvällen :) Visst har jag haft en bra dag!:D Sj?

2011-11-24 21:13:19 | Bloggare: http://lunisen.blogg.se/
Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Sv: Ja precis! :D du har koll du, haha! :)

2011-11-24 21:16:03 | Bloggare: http://lunisen.blogg.se/
Louise- fd sepenteen.blogg.se

ja den var grymt bra :)

2011-11-24 21:29:30 | Bloggare: http://bylouiseelinor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback