Sitter i skolan

God morgon!
Kom precis in till stan, sitter i skolan. Börjar om 10 minuter och hungrig är jag som fan! Jag hann inte ens äta frukost. Seg som man är. Idag regnade som fan när jag gick till bussen och det var inte kul alls. Luvan på jackan blåste av hela tiden för att det var motvind, så jag var helt crazy samtidigt som jag hade mamma på telefon.

Vill ni veta en sak?
Lovisa (charmigadjuralskaren) kommer förmodligen att börja blogga här hos mig istället. Då blir vi två på den här bloggen, vilket betyder mer uppdatering och mer för er att läsa emot om bara jag skulle skriva. Kul va? Då blir det lite varierade inlägg och bilder. Kommer även att fota tillsammans isåfall! Vi ska planera lite mer idag så får vi se hur det ser ut. Ska bli jätte skoj!

Tycker ni det skulle vara kul om det blev lite mer blandad uppdatering och två som skriver?
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback