Sjukling

Jag är inte helt pigg alltså! Helt vimsig i bollen. Var in till stan och handlade en sväng iallafall var verkligen tvungen. Jonas jobbar ju eftermiddag och då hinner man inte göra det för han hinner jämt åka innan jag kommer hem från skolan. Så idag fick jag åka och handla även om jag inte är så himla pigg. Skönt att ha allting hemma i kylen! Köpte även två julstjärnor in till sovrummet. Nu är det bara lite mörkare gardiner som fattas in dit. Kan ju inte ha ljusa gardiner på vintern!!

Nu ska jag kika runt lite här bland bloggar och se om det finns några som skrivit något nytt. Trött!!!
horses in focus
Linn - [Foto & Hästblogg] ♥

Sv: Men det funkar ändå :) Ska plugga :( Sj?

2011-11-22 14:05:34 | Bloggare: http://lunisen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback