Blixtrar & åska i Januari?

Det blev nyss en dyngsmäll och så lyste det upp hela himlen, samtidigt som snön bara vräker ner utanför fönstret. Jag kollade på Jonas och sa, va fan va det där? Till svar fick jag, jag vet inte? Sen kollade jag på fb där man genast får reda på vad det är som händer och då visade sig att det var åskan som hade tagits vid, genast blev jag livrädd? Hur fan kan det åska & blixtra i Januari?

Nog för att "jorden går under 2012", det är en myt! Dem har sagt i alla århundraden att jorden ska gå under men det verkar inte som det blir av någon gång? Hur som helst så är det lite fränt att det åskade & blixtrade mitt i vintern när det är -1 ute! Nu sitter jag med spänning och väntar när nästa dunder & brak kommer. Jag trodde nästan att det var tanten på våningen under oss höll på att hade kastrullkrig ungefär! Mäktigt, riktigt mäktigt.

horses in focus
Ellinore

Okej,fixa det nu men får inte ha det där upp men men ;)



Just nu ska jag nog lägga mig,själv då :)?

2012-01-04 02:01:15 | Bloggare: http://ellinorelundin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback