Ett roligt nyårs firande

God morgon, nu är det 1 januari 2012!
Gårdagens bravader var jätte roligt, fest uppe i fjällberget & tolv avfyrade vi raketer. Vi såg hur fint de sköt över hela Gränges, kopparberg och kollade man åt andra hållet så såg man Ludvika. Det var så sjukt fint uppe på berget och grym utsikt. Under kvällen blev det mycket dans & härj. Det var jätte trevligt folk med från Polen, fast dem kunde ju prata svenska då dem bodde i Stockholm! Tror jag.

Jag hade fruktansvärt kul åt dem som var fulla, själv var jag väldigt sansad! Det finns en gräns/stopp hos mig om man säger så. Men det var grymt! Vi sköt även raketer uppe på berget och de måste man ha sätt en bra bit bort eftersom vi va så pass högt uppe. Men som sagt, en grym kväll och tack gott folk som var med.

Till er som läser bloggen så kommer det att komma in bilder.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback