Mitt nyårs löfte

Vill ni veta vad jag ska ha som nyårs löfte!?

Jag ska gå ner minst 15kg i vikt till 27 MAJ. Ska börja träna alltså! Sen får vi se hur det går. Just nu väger jag 68 vilket jag tycker är för mycket, så jag vill väga omkring 55kg typ? Rätt rimligt, kanske lite mer beroende på, det är ju inte fint att vara helt formlös. Jag tycker att det blir för äckligt om det bara är skinn & ben kvar inte alls fint. Men det blir mitt nyårslöfte, jag ska försöka hålla det!! Det vore faktiskt bra. Inte för att jag lider av min vikt just nu, min vikt är som den ska vara osv för min längd men ändå så vill jag vara lite smalare om man ska ligga och steka på stranden.


Vad är ditt nyårslöfte?!
horses in focus
Rebecca Eisengarten

Men 68 kg är väl ganska lagom? Eller det beror väl lite på längd med! :)

2012-01-01 12:21:58 | Bloggare: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback