Mycket i min lilla hjärna

Hej.
Jag får be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på 2 hela dagar. Det har varit het snurrigt i min hjärna nu dem senaste dagarna. Mitt & pojkvännens förhållande har inte alls varit korrekt och sen har jag varit inne i stan igår till idag och umgåtts med fina vänner! Det var välbehövligt, har inte gjort det på hur länge som helst. Tack för två underbara dagar!!

Så jag kom nyss hem så att säga, jag är inte så sugen på att blogga just nu. Men för att jag verkligen måste slå rekord den här månaden på läsar statistiken så måste jag verkligen uppdatera hur mycket som helst nu!

horses in focus
Elvira

Feel bad for u and your boyfriend:( hoppas att de blir bra<3

2012-01-15 00:24:11 | Bloggare: http://Toppryttare.nu



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback