Ny header kan du inte se? F5!

Nu har jag gjort i ordning en ny header med nyare bilder på min häst. Han gör sig enormt bra på bild denna häst, det mesta är färgen och hans fina kropp. Det är kul att ta kort på fuxar! Riktigt stiliga. Däremot gillar jag inte att ta kort på svarta hästar, då man oftast inte ser hur dem ser ut. Men jag blev nöjd som satan med headern iallafall! Nu kommer den sitta där en stund, ståtliga hästen i förra headern är med fortfarande men just inte den bilden för jag hittade tyvärr inte på den här på datorn så då fick det bli endel nya & vissa som är någon vecka gammal.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på valpen som var hemma hos oss idag, Tromb busade jätte mycket med sin son! Han hade verkligen kul. Undra om han kände igen honom? Det gjorde faktiskt inte jag, jag kan inte förstå att dem växer så fort? Haha.


Han är 7 månader och är redan i fatt sin far på höjden nästan. Shit? Jag är helt förvånad och våran hane är inte liten. Det är galet, men detta kommer att bli en riktigt stor hane kan jag lova med tanke på att han redan är så här stor.

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback