Snart är det slut...

Snart är det slut på det roliga tråkigt nog, skolan drar snart igång igen. Men vad gör det? Jag ser fram emot mitt körkort så sjukt mycket! Hoppas det sitter på Torsdag nu vill jag inte vara en passagerare nå mer haha. Nu äre jag som ska köra i 4 år, så slipper Jonas haha.

Det är redan Januari och det kommer bara att gå i en nedförsbacke nu den sista tiden innan det är dags för att ta vara på mitt sista sommarlov, men jag tror det kommer bli sommarjobb istället och inte så mycket ledigt. Ska ju jobba in lite stålar så att jag kan köpa mig en bil sen !
horses in focus
Rebecca Eisengarten

När börjar du skolan :)?

2012-01-09 18:24:20 | Bloggare: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback