Vart har snön tagit vägen?

Vart är snön någonstans? Det är December, snart Januari. All snö försvann helt plötsligt för någon dag sedan. But why? Jag ville ha snön kvar. Nu är det lika grått och tråkigt ute igen, det gillas inte. Give me give me give me snooow nu. Jag hatar de här, "höstliknande" vädret. Är det någon annan som gillare kanske?

Förhoppningsvis inte.. Inte hästfolk iallafall, jag är en av dem som vill ha det ljust & fint. Man ser ju inte vart man sätter benen på hästen när det är mörkt? Livs farligt typ. Aha.... Vad ska man göra nu dÅ? Jag har tråkigt samtidigt som jag är rättså trött, är nog dax att sova snart. Sov somsagt bara 5 timmar idag var helt snurrig när jag vaknade, men som tur var blev man så himla pigg när man visste att man skulle iväg och rida! Det kunde inte blivit en bättre dag. Helt nöjd! Verkligen.
horses in focus
Erica

SV: Tack så jättemycket! :)

Å appropå snön, jag undrar också vart den tagit vägen. Vill ha massor med snö att busa runt i! :)

2011-12-30 23:05:13 | Bloggare: http://ericaseidlitz.blogg.se/
Louise

Sv: Tack så mycket! :)

2011-12-30 23:12:11 | Bloggare: http://lifeabouthorses.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback