Globen horseshow, så mäktigt att se

God morgon där ute!♥
Globen horseshow var det mäktigaste jag någonsin har varit på och Lorenzo var helt klart bäst. Vilken man! Först kom han in med 2 hästar, då jobbade han med dem ett tag! Stod på deras rygg och hoppade först över hinder medans att stod på dem och sen la dem upp en till bom lite högre upp så att hästarna skulle komma under och samtidigt hoppar Lorenzo över det! Han var så sjukt grym att kolla på, sen kom det ytterligare 3 till in.. Det rullade in 12 hästar innan allt var slut och ja jag kan inte beskriva i ord hur grym karln är. Herregud! Han jobbade med alla 12 samtidigt, fick dem att lyda exakt. Dem skulle gå in så att dem stod varannan typ med huvudet åt varsit håll! Vet inte hur man ska förklara men varannan häst stod så. Sen så kallade han på fyra stycken som stod där i raden och resten stod kvar. Jag blev så imponerad!

Han var den största höjdpunkten under dagen helt klart! Linda Heed var även riktigt snabb i hoppningen, dock är mitt intresse för hoppning ganska lågt men det är ändå fränt att se och så himla fina hinder. Det är helt sjukt! Så nu har jag bestämt mig att jag ska köpa biljetter redan till nästa år när dem släpps så att man kommer lite närmare! Så oerhört grymt, gooooooosh! KLUMP I HALSEN :-( var så fint...

Jag blev lite skrajsen när jag såg drakhästen, samtidigt som jag tyckte synd om hästen så var det fränt att se att hästen hade sånt otroligt lugnt phsyke. Han var helt obrydd och var förmodligen jätte säker med ledaren.

När allting var slut bar det iväg att hämta bilarna och hem. Då var klockan halv 12. När klockan var halv 1 hade vi inte ens tagit oss ur stockholm. Det var total kaos och GPS visade helt fel. Det tog en jävla tid vill jag lova så vi var hemma 03:30 i morse. Då ankom vi målet i Gränges! Jag sov från enköping och ända hem, var väldigt trött efter en sån lång dag. Men jag är så otroligt nöjd med dagen så herregud! Vilken upplevelse. Jätte glad!
horses in focus
linnea holmdén (hobbyfotograf)

- jo det är bara bra med mig :) lust att följa varandra via bloglovin?

2011-11-27 10:16:50 | Bloggare: http://linneaholmden.blogg.se/
linnea holmdén (hobbyfotograf)

- har lagt till dig nu :) säg till när du lagt till mig

2011-11-27 10:41:59 | Bloggare: http://linneaholmden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback