Känslig eller skänkeldö?

Vad tycker du mest om för hästar att rida? En häst som är väldigt känslig och lyssnar lätt på signalerna eller en häst som är skänkeldö, jätte hård i mun som man verkligen får bryta ner i form. Vilket tycker du är bäst?

Mitt svar till er läsare: Jag älskar att rida känsliga hästar, som är med på signaler direkt. Självgående som man inte behöver sitta och driva hela tiden för det är det värsta som finns när hästar är så. Jag vet inte, men jag har aldrig gillat sega hästar och heller inte allt för heta. Då får man ju inte en lugn stund på en ritt! Man ska ju kunna njuta lite när man rider också. Iallafall jag! Men jag är inte som alla andra.


Jag och min nordsvensk på första bilden. Sen är det jag och min kompis arab.
horses in focus
keskiitalo.blogg.se

sv; joo tack, den har varit super bra!! :D

2011-11-24 21:01:11 | Bloggare: http://keskiitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback