Lappen gick som en klocka.

Idag red jag Lappen och han gick som en klocka, det kändes verkligen bra! Så nu är jag nöjd.
Morgon dagen består av en resa till Åmål, åker 05:30 i morgon bitti för att sedan vara famme vid 09:00 då kursen ska börja 09:30. Jag längtar! Jag tar med mig kameran, försöka komma ihåg den så klart. Ska lägga fram den så att jag inte glömmer den.

Nu ska jag skriva ut papper om trickträning & de olika stegen så dem som är med på kursen får se vilka steg man tar i de olika tricken.

Kommer förmodligen att komma tidsanpassade inlägg under morgon dagen :-)
horses in focus
Flickan som lekte med hästen

Hej!

Din blogg är så underbart bra. Bästa hästbloggen här! Varför? Jo, för att du skriver med variation och inte nog med det du driver ingen vanlig "hästblogg" här handlar det om kommunikation och det gillar jag och många fler. Så dressyrmupparna, släng er i väggen!

2011-11-19 23:48:45 | Bloggare: http://horsesiswild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback