oj, är klockan så mycket?

Shit vad klockan drog iväg nu dål.
Jag och älskling har satt upp julgranen haha, hade ingenting och göra och sen fick vi en dum idé och skulle sätta upp den. Och det roligaste av allt var när han sa: men... men när jag bodde hemma satt vi upp den 1 vecka innan jul? Haha. Jag tyckte det lät så gulligt. Rara jonas!

Men nu står det på plats så här 1 månad och 1 dag innan jul. Wtf liksom!?
Nu är det nog dags att gå och sova, börjar bli jätte trött. Ps vet ni? Jonas ropade på mig och sa: Jennifer, kom hit! Vadå vad har jag gjort nu d å tänkte jag. Kom hit! Kolla där. Då stod ljusen på bänken i en festis kartong? Snacka om blind och här har jag letat i flera dagar och inte veta vart jag ställt dem. Tur att jag har en älskling som har ögonen i behåll!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback