09102011 - internet igen

Hejsan!
Internet igen, så nu kan jag blogga. Har inte blivit någonting alls nu för vi har bara hållt på och grejat. Lyan är nästan helt klar, bara köket kvar. Mamma ska hjälpa men hon har blivit sjuk, förkyld så vi får ta det bara hon blir frisk. Idag har vi även beställt en sängram, vit så att det passar in i vårat sovrum! Har inte gjort något med någon häst heller! Var ner en sväng till stallet i veckan och borstade Nemo och gjorde några trick. Sen blev det inte så mycket mer. Ska ner till stallet i morgon igen med tanke på att Jonas har match i Örebro! Jag ska inte med på den så därför tänker jag spendera dagen i stallet tillsammans med bästa hästen. Ska testa nya schabraket på honom som jag köpte, han kommer förmodligen passa utmärkt i det!

 nöjd. Alla hästens saker består nu av goldmedal och ska bara satsa på att köpa det åt honom också! :)
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback