en lektion kvar till körkort

gokväll,
jag kanske har sagt det?
Det är nämligen så att jag bara har en gång kvar till körkort. Känns jätte bra! Så jag har varit inne och kört i stan idag. Det gick faktiskt bra! Jag är nöjd. Ska in till stan i morgon igen, med tanke på att det är bara där jag ska köra sista gången! Jag vill ha körkort, då kan jag ta mig vart jag vill ;-) skönt att slippa tjata på alla andra hela tiden om skjuts. Då kan jag ta mig vart jag vill! Ta hästen i transporten och åka iväg på kurser. Nej, det ska bli underbart!

Älskling gick nyss till jobbet. Så jag sitter här och kikar lite smått på true talent och för att vara elak så tycker jag att det är sjukt vad dem tagit med för folk? Alltså ingen kan ju sjunga. Sen tycker jag inte om när dem gör fler program som liknar IDOL väldigt mycket. Det räcker väl med idol? Det finns ändå inget som kommer att slå det.

TILL helgen kanske det blir till att vara med på Carina lektion med Lappen i dressyr!
Ska faktiskt bli intressant, blir hårdträning med honom hela veckan. Så får vi se hur han ter sig på lördag. Det är isåfall då det gäller.

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback