20110916 - sakerna från börjes är här

Hejsan.
Dålig uppdatering från min sida, I know. Men jag har haft fullt upp med annat, så jag har fått tagit bloggen som den har kommit så att säga! Man hinner inte med allt här i livet. I helgen är det grängesbergs marknad, jag vet inte riktigt om det är nå värt att se? Hum. Brukar inte vara så stort. Men innan dess ska jag hämta ut paketet från börjes, äntliiiigen har sakerna kommit. Nemo´s täcke & mina ridbyxor och det efterlängtade borsten. Fyfan vad glad jag är just nu!

Dock blev jag inte så glad på förmiddagen med tanke på att min matte lärare blev arg på mig bara för att jag inte klarade matteprovet!? Men jag hatar matte och har väldigt svårt för det. Jag hoppas att det löser sig nästa vecka när det är dags för prov igen!

Igår var vi och hämtade hö till hästarna! Så nu har vi laddat. Men nästa gång blir det kanske hösilage istället, har fått för mig att det är bättre?! Är det någon annan som ger sina hästar det? Har även fått höanalys på det höet som vi har nu, det såg ganska bra ut! Men det räcker inte till med protein, så vi letar runt lite efter annat hö. Annars blir det till att ge krafft!

Har inte så mycket mer att säga just nu än att dem här två dagarna har varit helt okej, när jag inte har bloggat. Jag ska försöka vara så aktiv som det bara går nu, för jag ser att läsarna har hittat hit mer & mer. Det känns bra! Men det är dålig stil av mig och inte uppdatera. Men hoppas ni trivs här!


Här kommer det en video som jag tycker är ganska fantastisk!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback