20110920 - bättre sent än aldrig!

Go´kväll på er.
En ganska mörk dag, regnat till & från. Man har även sett solen vissa stunder! Dagen började med att vi skulle ha redovisning, inför helklass och jag kände redan från början att jag kommer aldrig aldRIG ALDRIG klara det här det blev så jobbigt. Tillslut fick jag lov att säga till läraren att jag klarar inte det här! Hon bara, försök.. Ge inte upp. Jag sa, det spelar ingen roll. Det går bara inte! Så jag behövde inte redovisa och därefter släppte alla spänningar så jag fick en grymt jobbig huvudvärk och sen skolfoto på detta!! Inte min dag, skolfotot blev helt värdelöst och jag blev SÅSÅSÅ missnöjd. Usch!
Men nog om det, när skolan väl var slut kom mamma och hämtade mig, vi åkte in till stan och handlade. Sen åkte vi hem, hämtade min bror och sen åkte vi och hämtade min Kusin som ska sova hos mina föräldrar i natt! Dem ska hålla på med hästarna i morgon. Hon ska rida Lappen, lära sig Nh ridning och träna balans! Sen ska hon självklart få fortsätta med trickträningen med Sune som hon älskar. Hon är jätte duktig och tycker verkligen att det är roligt och hålla på! När vi kom hem började dem ösa in sand i rundkorallen och det tog sina timmar, men mot kvällskvisten och när idol började närma sig var dem klara. Det blev ett gott reslutat! Medans dem höll på med det tog jag & lovisa hand om mockning & vatten åt hästarna! Sen så gick vi in och bara tog det allmänt lugnt. Kollade på förlossningsprogram på tv;n jag tycker ärligt talat att det ser hemskt ut, shit! Plågas ju sönder. Tur att jag har något år kvar i skolan säger jag bara haha! Sen låg jag bara och inväntade idol och när det väl började väntade jag bara på att bästa Linni skulle sjunga. När hon väl gjorde det så ryste hela min kropp till! Hon är så underbart bra så jag vet inte vad jag ska ta mig till alltså. HELT fantastisk! Så jag hoppas att hon vinner allting, det vore ju helt fitforfight alltså! Hon är grym, hon har en personlighet som ingen annan och rösten ska vi inte snacka om! Hon ska vinna, så är det bara♥
Sen när det var slut skjutsade pappa hem mig, så jag har precis slängt i en tvättmaskin! Å nu väntar jag bara på att Jonas ska komma hem så vi får åka ner till kyrbacken och mäta alla rummen och sen blir det nog målning ute i hallen om jag orkar. Jag känner att huvudvärken ligger i mitt huvud och trycker! Annars får det bli ett fall för morgon dagen då jag är ledig. Men i morgon bitti bär det av in mot stan, ska köpa tapeter och mer färg! Golv till kök, sovrum och vardagsrum! Det kommer bli strålande i våran nya lya. Det kommer före och efterbilder sen när ALLT är klart. Kommer inte lägga upp någonting före! Då blir det ju ingen kul grej utav det liksom.

Men nu ska jag kika runt på lite bloggar!
Vi ses i morgon. Ska försöka ta lite bilder
på hästarna i morgon, har tjatat om det hur
länge som helst men i morgon S..K..A jag!
Det är bara så....
See yaa!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback