20110922 - nya lyan blir helt bedårande, sjukt nöjd!

Hejsan gänget!
Har precis ätit, kom hem för en timme sen ungefär. Har varit i nya lyan sen klockan var 15.00 för då hämtade mamma mig, sen har vi målat klart. Målade en gång till i sovrum o hall och sen målade vi i vardagsrummet så nu är det färdig målat över allt. Det blev verkligen skit snyggt!
I morgon blir det ilägg av golv och tapetsering av fondvägg i sovrum o vardagsrum. Det kommer bli helt bedårande! Tack snälla mamma för att du var med o hjälpte till idag♥ jag är hel nöjd. Tusen tack än en gång!
Var även en super bra dag i skolan idag, har övningskört! Men jag hade sån jävla huvudvärk när dagen var slut så jag kunde verkligen spy på helvetet. Det var bara till att ta en huvudvärkstablett och sen efter en stund gav det sig. Ibuprofén är kanon bra! Vet inte hur det stavas men dem hjälper direkt om man har huvudvärk. Jag är jätte nöjd över dem tabletterna!


Men det gick jätte bra och övningsköra idag!
Körläraren tyckte att jag körde bra osv, det kändes ju faktiskt skönt att höra. Nu väntar jag bara på risk1 v46 o risk2 4/10 det är snart. Nervös? Ja. Men ändå kul!

Finns inte så mycket mer att säga just nu. Är full i färg och ska hoppa in i duschen! Sen gå och sova, för jag hade stora problem att komma upp i morse. Katastrof, vaknade först när klockan ringde och var klar vaken. Men jag gick aldrig upp? Varför Jennifer!! Nej men är man dum så är man, sen vaknade jag vid 06,15 med panik! Jag var inställd på att klockan var 7,15! JAg kollade på klockan 4 ggr om innan jag insåg att "det är lugnt", klockan var ju bara 6:15. Fyfan! Så jag har haft världens jävla stress mage idag, sjukt jobbigt! Men det gick över när allting lugnade ner sig.

Hade även möte om Matten idag. Sa som vi tyckte och upplevde lektionerna! Så nu har det löst sig med allting. Dock är det lite surt att dem som inte klarade vissa kapitel måste göra om hela matteboken. Det är ju sjukt? Istället för att göra det så simpelt som möjligt och bli av med eleverna? Nejdå. Gör om allt!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback