Idol Linni, varför??

Har kollat på idol och fyfan säger jag bara jag älskar Linni. Vilken stjärna och vilken röst! Jag ryser för varje gång jag hör henne sjunga, helt underbar tjejen är! Jag blir helt förstörd över att få höra hennes röst, hon är grym. Årets idol, helt klart!
Jag blev även glad för en sak till, jonas ringde och hade fått ett välväntat samtal! Det var bara så att vi får nyckeln till lägenheten i morgon och får börja tapetsera, måla och lägga nya golv. Det känns underbart! Jag längtar så till vi slipper den här lägenheten. Mer utrymme vill vi ha! Det ska bli skönt. Såg även ett par as snygga gardiner i jotex som jag blev helt förälskad i! Dem måste det bli, fan vad dem var snygga alltså....

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback