övningkört till hedemora, and...

Övningskört till Hedemora, and I like it!
Jag tyckte det var kul att köra till hedemora, körde 11 mil sammanlagt. Det är en lagom bit! Sen åkte vi hemåt igen, då körde pappa! Jag orkade inte köra nå mera, mitt intresse är inte så stort för att köra bil. Glad om jag bara får ett körkort om man säger så! Sen hur mycket jag kör då har ingen betydelse, men då är man inte låst iallafall! Då vet man att man kan ta bilen om man t.ex försover sig eller något liknande.

Sen när vi kom hem så tog vi med oss troya hem, så vi har henne hemma hos oss under natten! Tänkte att det kan vara kul för henne att komma iväg en sväng till oss. Så just nu käkar hon och Allwin står och glor! Precis som "vafan är detta?!" även fast han träffat troya förut. Aja, en katt är ganska blåst! Kronos kommer iallafall ihåg henne, för han gick fram till henne direkt när vi kom hem. Så nu ska vi bara ta det lugnt en stund! Sen ska vi ta en kvälls promenad med troya innan det är dags att gå och sova. Ny dag i morgon och nya tag! Synd att det ska bli regn (enligt vädret) Men jag vet inte om man kan lita på det?! Ska i vilket fall som helst hålla på med Nemo, vet inte om jag ska tömköra honom eller hur jag ska. Nh blir det iallafall och om det inte spöregnar alltså som fan! Då blir det en dag under tak med hästarna! Det känns bäst så.

Sen när det börjar dra sig mot kväll så börjar Jonas jobba natt igen! Det suger, men vad ska man göra då? Tråkigt. Jag hatar att sova själv, verkligen hur tråkigt som helst ju? Vem ska man då mysa med, kudden? nej, fyfasen.



Mitt hjärta blir helt brustet när jag får se vissa av de här jävla bilderna! Fyfan, hur fan kan man gör som vissa gör med sina hästar? Blir bara att må så sjukt dåligt. Sen kommer det bästa av allt i slutet eller typ efter halva filmen!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback