förkyld & stallet, bra kombination?

God morgon!
I natt när jag gick & la mig kunde jag inte sova, jag vet inte varför? Jag tror jag somnade när klockan var närmare 4 i morse. Helt sjukt! Jag brukar aldrig han några som helst problem med det annars, jag brukar vara den som somnar först ! Men ikke. Det kan vara för att katterna härjade så himla mycket inatt, fick halvt kli på dem! Galningar.
Sen var/är jag så himla förkyld så att jag hade huvudvärk! Totalt igen korkad i snoken, det gillas inte. Så jag fick kliva upp och ta nässpray i natt också. Det har helt enkelt varit en konstig natt. Kan ju varit för att det var så månljust också.

Jag kommer inte ner till stallet på någe vis nu på morgonen, tråkigt! Men pappa jobbar & mamsen har ingen bil förens vid 12 så jag åker ner till stallet då i stället. Bror hade varit snäll & släppt ut hästarna som fick mysa inne i natt och när jag kommer ner ska allt spån ut och sen ska det in nytt lass i alla boxar. Det bästa en häst vet är ju att få rulla sig i nytt spån & det är kul att se på.

Idag blir det mer fototagning på hästarna, ska fota bror när han rider Lappen tror jag och kör lite trick med Nemo.

horses in focus
jessica

åh så söt :)!

sv; ja helt okej! sj? :)

2012-01-05 10:38:38 | Bloggare: http://jessicajosefsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback