Lista över 2011

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
4-6 januari  12 april 25 augusti 1 oktober!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget nyårslöfte.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Japp
Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
London & norge

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Ähh, nej! & bli sveriges största hästblogg inom NH, trickträning och frihetsdressyr! Ska även fortsätta utveckla Nemo!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flygit!

Vad var din största framgång 2011?
Inget speciellt.

Största misstaget?
Not.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Äh, jag är väl en viking!;)

Bästa köpet?
Lägenheten, även fast jag inte betalade den!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, hästen, gottigt!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Londonresan, hästen & skolaN!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Alla möjliga? Men helst Bryan Adams - Here I am.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag är alltid glad?

Vad önskar du att du gjort mer?
lagt ner ännu mer timmar på trollet i hagen. Bloggning kanske?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit gott?

Hur tillbringade du julen?
Med familjen & jonas!

Blev du kär i år?
Har varit kär sen 4,5 år tillbaka sÅ?

Favoritprogram på tv?
Jag hatar att kolla på tv!

Bästa boken du läste i år?
Vet ni? jag har inte ens läst en
bok iår?

Största musikaliska upptäckten?
Inget.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag hade en lugn 18 års dag. Fikade som vanligt!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej faktiskt inte

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
tighta jeans, linne, tröja

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade inga nya?.

Årets besvikelse?
Alltid positiv så det finns inget!

horses in focus
matilda

Jahapp! :)

händer senare idag då? :)

2012-01-02 15:49:52 | Bloggare: http://bum.blogg.se/
matilda

bara slappa, hehe! :)

imorgon då? (:

2012-01-02 16:29:19 | Bloggare: http://bum.blogg.se/
matilda

jag ska också till stallet faktist :)

vad ska du göra där då? :)

2012-01-02 17:27:47 | Bloggare: http://bum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback