livet är inte alltid så lätt

Hej på er !
En toppen dag till att börja med. Jag är väldigt glad över att det är bra mellan mig & jonas igen. Jag skulle aldrig klara mig utan han, helt allvarligt talat shit! Två deprimerande dagar, men nu är det bättre. Under dagen har jag beställt en samsung galaxy s2! Det ska bli helt underbart, jag längtar till på onsdag när jag själv får hålla den i mina egna händer, det kommer att bli så fruktansvärt grymt så shit hehe !

Annars så blir det bara en mys dag idag, har tänt massor med ljus & så vidare. PS! Var ute och körde i stan igår, jag blev så fruktansvärt sur när dem inte gav mig körkort den här veckan! Får vänta 2 veckor, det känns inte alls bra alltså. Jag var så jävla förbannad ! Ibland fattar jag inte hur dem tänker, hälften i klassen är 18! Men ändå, så har dem gjort så att dem yngre fått köra mer bara den saken gör mig sjukt frustrerad!

Idag ska jag försöka uppdatera lite mer, nu när jag mår bättre igen !

horses in focus
Elvira

Ju vad roligt att läsa att de är bra mellan er;) kram

2012-01-16 22:47:19 | Bloggare: http://Toppryttare.nu



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback