Så himla skönt & sova ut.

God morgon!
Nu har jag fått sovit ut, har verkligen sovit hela natten utan några problem. Det behövdes verkligen kan jag lova, shit vad jag var trött innan jag la mig. Men nu känns det super härligt att vara pigg, för ikväll nalkas det gladiatorerna & hundmys. Jag struntar i & går ut till vallen, det orkar jag inte idag! Är fortfarande lite kass i snoken men annars är det okej.

Mamma & pappa ska till Gävle och kika på brynäs - färjestad. Jag är inte avundsjuk alls, själv håller man på Leksand! Jag blev erbjuden att åka med, men då ville jag endast stå i färjestadklacken! Annars hade jag inte åkt med.. Men jag stannar hemma iallafall! Jag och Jonas åker ner och hämtar hundarna sen när hans match är slut.


Hästen som bär hjärtat på rätt ställe♥

horses in focus
Lina Jonsson

Sv: Hihi, ja verkligen !! ;D

2012-01-07 11:07:59 | Bloggare: http://ryttareochhast.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback