Snön kom, regnet tog över...

Snön kom, regnet tog över och slask ligger det på backen. Vad har vi för väder?
God morgon!
Jag har sovit som ett smäck. Vi var hemma hos Jonas bror, Therese och lilla Adam igår. Satt och spelade i 7h nästan. Rättså skoj! Fast dock satt jag & therese och kollade på i ca 4,5 timme kanske. Vi spelade en stund först! Sen spelade jag lite med Jonas. Sen tog Ante & jonas över kontrollerna! Haha. Så ja, vi kom hem ganska sent igår. Dålig uppdatering men ni läsare verkar varit nöjda iallafall? Hade varit in en hel hög även igår, jag blev imponerad!

Snart ska jag åka ner till hjärtat, ta ut honom och gå en promenad! Jag måste hålla mitt löfte nu fram till 27 maj. Ska försöka hålla det hela året! Vi får väl se om jag lyckas, jag är vädur & envis så det blir nog inga problem hihi!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback